• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد از استعداد های ویژه ای برخوردارند

    ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد از استعداد های ویژه ای برخوردارند

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای احسان درخشان نسب شهردار شهرستان شهریار به همراه اعضای شورای شهر در بیمارستان میلاد حضور یافتند و ضمن بازدید از جانبازان و بیماران بیمارستان و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد ملاقات نمودند و دکتر آقایی مهمانان را در این عیادت همراهی نمودند.

    به گزارش این خبر، دکتر آقایی در ضمن گرامیداشت فرارسدن ایام ماه رمضان و تبریک این ماه خدمت بازدیدکنندگان، با بیان این مطلب که حضرت علی(ع) بزرگترین نیکوکار و مددکار تاریخ بشریت است اظهار داشت: نیکوکاری جزء برترین و شایسته ترین امور نزد خداوند متعال است.

    ایشان در ادامه افزودند: جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد علی رغم معلولیت های جسمی و مشکلات روحی که دارند، در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و هنری از استعداد های ویژه ای برخوردارند که مسئولین امر باید با مهیا سازی بستر و امکانات ویژه برای این قشر از جامعه، زمینه پویایی، شکوفایی و پرورش این سرمایه های جامعه را فرآهم آورند.

    وی در ادامه اضافه نمود: با توجه به نگاه خدمتی که در شهرداری ها وجود دارد خوشبختانه شاهد خدمات خوبی در خصوص امور ایثارگران  مشاهده می شود.

    آقای درخشان نسب شهردار شهریار نیز ضمن تشکر از خدمات پرسنل بیمارستان میلاد در امور خدمت رسانی به عموم، تصریح نمود: همه ما اعتقاد داریم که نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و جانفشانی ایثارگران پایدار مانده است و امروز ایثارگران الگویی دیگری آفریدند تا شیعیان و ایثارگران جهان اسلام به حضور چنین قهرمانانی ببالند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها