• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • افتخار بیمارستان میلاد شهریار خدمت به ایثارگران است

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای دکتر غلامرضا طائبی مدیرکل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار بازدید بعمل آوردند.
    دکتر آقایی رئیس بیمارستان ضمن خوش آمدگویی به ایشان به معرفی بخش های مختلف بیمارستان پرداختند و درخصوص خدمات بهداشتی و درمانی که به جامعه ایثارگری و عموم مردم با تعرفه دولتی ارائه می شود توضیحاتی ارائه نمودند.
    آقای دکتر طائبی ضمن تشکر از دکتر آقایی و همکارانشان در بیمارستان از زحمات آنان تقدیر بعمل آوردند.
    ایشان افزودند: بنده در کمیسیون پزشکی بنیاد شهید به اهمیت خدمات پزشکی و روانپزشکی که در این بیمارستان به جانبازان عزیز و جامعه ایثارگری ارائه می شود کاملا واقفم. و بسیاری ازمشکلات درمانی و روانپزشکی که برای جانبازان عزیز بوجود می آید در این مرکز با پیگیریهای آقای دکتر آقایی رئیس بیمارستان به نحو مطلوبی انجام می پذیرد. که در اینجا من از ایشان صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.
    مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید افزود : جانبازان اعصاب و روان و خانواده های محترم آنان، به واسطه روحی خود نمی توانند مسائل خود را در جامعه به نحو مطلوب برطرف نمایند. آینان بحق مظلوم‌ترین قشر جانبازان را تشکیل می‌دهند، کسانی که در ظاهر جسمی سالم دارند. بنده بگواه خود، شاهد زحمات فراوان مجموعه بیمارستان میلاد جهت رفع نیاز های اساسی این بزرگواران بوده ام و خدا را شکر می نمایم که این بیمارستان توانسته یکی از دستاوردهای مهم انقلاب، یعنی خدمت به مردم و ایثارگران را توفیق نماید.
    در پایان دکتر آقایی ضمن اشاره به حرکت بیمارستان میلاد در راستای تبدیل شدن به تنها بیمارستان سبز در منطقه، از حمایت های آقای دکتر طائبی تشکر مجدد نمودند و ابراز امیدواری کردند که این حمایت ها و مساعدت ها ادامه یابد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها