• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور فرماندهی غرب استان تهران در بیمارستان میلاد شهریار

    به مناسبت هفته نیروی انتظامی، سردار خانچرلی و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی غرب استان تهران از جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلادشهریار بازدید نمودند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در این بازدید سردار محسن خانچرلی ضمن ادای احترام به مقام شهدا و ایثارگران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند و افزودند: رشادت، از خودگذشتگی و جانفشانی غیور مردان و شیرزنان ایثارگران ارمغان آور امنیت، آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی است. برگزاری باشکوه مراسمات و برنامه های متناسب با این ایام و تجلیل از دلاور مردان بستری در بیمارستان کوچکترین قدمی است که می توان در راستای تجلیل از این بزرگواران و مقام آنان برداشت.

    دکتر پژمان آقایی در همین راستا اضافه نمودند: فرماندهان نظامی، انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی با کفایت و تعهد در شهرستان خدمت می کنند. در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی و از خود گذشتگی دلاوران کشور از کیان و خاک این مرز و بوم دفاع کردیم. امروز دشمن با تمام توان به میدان آمده تا در تقابل با ما قرار گیرد و مقابله با بخشی از این تقابل به عهده نیروی انتظامی است. در هفته نیروی انتظامی یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهدای ناجا را گرامی میداریم.

    ایشان در ادامه عرضه داشتند: قانون‌ مداری یک ویژگی‌ نیروی انتظامی به شمار می‌آید؛  پلیس مقتدر، خود اشراف بر قانون دارد و متعهد به اجرای قانون است و چنانچه کسی از قانون تخطی کرد با آن مقابله می‌کند. ایجاد امنیت و نظم در زیر سایه پلیس بوده و در نبود امنیت شاهد پیشرفت جامعه نخواهیم بود و خوشبختانه امروز در کشورمان، به دلیل آمادگی بالای پلیس، امنیت خوبی حاکم بوده و از طرفی همراهی مناسبی بین مردم و نیروهای ناجا برقرار است.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها