• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور ریاست بیمارستان میلادشهریار در همایش تجلیل از راهور غرب استان تهران

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همایشی جهت تجلیل از نمونه های ترافیکی پلیس راهور غرب استان تهران با حضور آقای دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلادشهریار، آقای طاهری فرماندار شهریار و جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران  و شهردار شهریار برگزار گردید.

    در این همایش که در راستای تجلیل از راهور غرب استان تهران اجرا گشت، دکتر آقایی ضمن تشکر از خدمات عزیزان زحمت کش در پلیس راهور کشور اضافه کردند: قانون‌مداری یکی ویژگی‌های نیروی های اجرایی قانون به شمار می‌آید. پلیس مقتدر، خود اشراف بر قانون دارد و متعهد به اجرای قانون است و چنانچه کسی از قانون تخطی کرد با آن مقابله می‌کند. با توجه به اینکه بنده سعادت خدمت گزاری به جامعه راهور کشور در استان البرز را در سنوات گذشته داشته ام، یکی از مهمترین نکته در راستای اجرای قوانین راهنمایی کشور بحث بهداشت و سلامت روانی است. علاوه بر معایناتی که بر طبق روال عادی انجام می گیرد، بایستی سلامت روان و سلامت اعصاب رانندگان نیز لحاظ گردد.

    وی ادامه داد: در حوزه بهداشت روان به توجه بیشتری در بحث ترافیک و راهور کشور نیاز است. عدم داشتن بهداشت روان موجب ایجاد ناهنجاری های اجتماعی و راهوری می گردد. در بیمارستان میلاد شهریار این آمادگی وجود دارد تا حوزه آموزشی و دوره های روانکاوری و رواندرمانی را ارائه نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها