• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بازدید شهرداری شهریار از بیمارستان میلاد این شهر

    بازدید شهرداری شهریار از بیمارستان میلاد این شهر

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای حجت علی بابایی شهردار شهریار از بیمارستان میلاد، جانبازان و بیماران بستری، بخش ها و خدمات موجود این مجموعه و همچنین پروژه های در دست احداث این بیمارستان بازدید نمود.
    دکتر آقایی ضمن خیرمقدم به آقای بابایی و معرفی بخش ها و واحدهای بیمارستان گفتند: تعریف محله به دلیل بافت مسکونی و قرارگیری پروژه های ساختمانی در این منطقه با سایر محلات استان تهران تفاوت دارد و با توجه به موقعیت جغرافیایی بیمارستان میلاد در منطقه، وظیفه خود میدانیم خدمات درمانی را توسعه داده تا مردم ما در سطح استان بتوانند نفع به سزایی ببرند.
    آقای بابایی نیز بر لزوم برنامه ریزی و هماهنگی لازم، نظم و انضباط و تکریم ارباب رجوع بویژه نیازمندان حوزه سلامت تاکید نمودند و افزودند: علیرغم مشکلات و موانع مالی، مدیریت شهری شهریار کماکان و با جدیت طرح ها و پروژه های در دست اقدام را با همدلی و همراهی عزیزان شهرستان در راستای توسعه همه جانبه شهر پیش خواهد برد. گفتنی است شهرداری شهریار قصد دارد تا در جهت ارتقای بهره‌ وری و اتمام پروژه های شروع به کار و در حال احداث بیمارستان میلاد شهریار دست به کار شود و امیدوار است با توجه به رسالت این بیمارستان در جهت ارائه خدمات درمانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران، این مجموعه منظم و بزرگ را همراهی نماید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها