• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور دانشجویان بر بالین جانیازان بیمارستان میلاد شهریار

    حضور دانشجویان بر بالین جانیازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با هفته پژوهش دانشجویان و اساتید دانشگاه های تهران، آزاد شهرقدس و کرج از جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند.

    به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش عده ای کثیری از دانشجویان و اساتید همراه آنان از جانبازان بیمارستان میلاد دیدار نمودند و ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، لحظات روحانی و نابی را در این بیمارستان رقم زدند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد در این خصوص افزودند: همه دانشجویان و پژوهشگران کشور باید با الهام از شهیدان و ایثارگری های آنان، آزادگی و استکبار ستیزی را بپیمایند و با ایمان راسخ، فراگیری دانش و کسب موفقیت های علمی، جهانی با دین داری علمی را رقم بزنند. وی افزود: پژوهش یکی از محورهای مهمی است که ضامن پیشرفت و توسعه پایدار در هر کشور به شمار می آید. اگر پژوهش  صورت نگیرد، دانش بشر  افزایش نخواهد یافت و دچار سکون و رکود خواهد شد. بدون انجام پژوهش، امور آموزشی نیز از پویایی و نشاط لازم برخوردار نخواهد بود. ازاین رو یکی از عوامل اساسی پیشرفت در کشورهای توسعه یافته، توجه خاص به امر پژوهش است. اصولاً پیشرفت و توسعه، ارتباط مستقیمی با تحقیقات علمی دارد و رشد و توسعه کشورهای پیشرفته در نتیجه سرمایه‌گذاری در بخش پژوهش است.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها