• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • آماده سازی زیرساخت های دندانپزشکی بیمارستان میلاد شهریار باهمت بانک رفاه کارگران

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، روز پنجشنبه ۲۸ آذر ماه ۹۸، طی جلسه ای که بین هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار و بانک رفاه کارگران برگزار گردید، این بانک با واگزاری تسهیلات جهت ساخت دندانپزشکی این بیمارستان مقدمات این کار را برای خدمت رسانی به خانواده معظم ایثارگران و مردم شریف منطقه فراهم نمودند.
    این جلسه با حضور اعضای هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار، آقای عبدالله مرتضوی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، آقای صالحی رئیس حراست بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، آقای دولت آبادی معاونت بهداشت و درمان استان تهران، آقای حسن جانی مدیر بازرسی بنیاد شهید و آقای حسین رحمتی عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران و دیگر حضار برگزار گردید.
    آقای مرتضوی مدیر بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، در ابتدای این جلسه گفتند: بنده معتقدم هدفی والاتر و زیباتر جز خدمت به ایثارگران و مردم در بنیاد شهید وجود ندارد. ما اینجا جمع شده ایم برای تکمیل یکی از پربرکت ترین و البته لازم ترین خدمات درمانی یعنی دندانپزشکی را در بیمارستان میلاد شهریار احداث نماییم. ما با اتکا به پروردگار امیدواریم بتوانیم از خدمات حسنه این امر بهره ببریم و این مهم را مدیون لطف بانک رفاه هستیم و این عزیزان مطمئن باشند حسنات خیر را در آینده در دنیا و آخرت دریافت خواهند نمود. ما برای رفاه حال مردم و جامعه ایثارگران و خانواده معظم آنان و با تلاش های بی دریغ و شبانه روزی پرسنل بیمارستان میلاد شهریار بویژه دکتر آقایی تمام تلاش و ظرفیت ها را به کار می گیریم.
    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خیر مقدم به مهمانان و تشکر از حضور این عزیزان در بیمارستان، عرضه داشتند: در بیمارستان میلاد شهریار بنده و همکارانمان افتخار و توفیق خدمت به جانبازان و ایثارگران را از سال ۸۵ داشته ایم و بابت این امر خدا را شکر می کنیم. باتوجه به نیاز جامعه ایثارگری و جانبازان بیمارستان میلاد شهریار و مردم شریف شهریار و حومه جهت دریافت خدمات باکیفیت دندانپزشکی، از مدت ها پیش قصد احداث و راه اندازی واحد دندانپزشکی بیمارستان را در برنامه بلند مدت بیمارستان در نظر داشتیم. حال با طی مراحل مقدماتی، بانک رفاه کارگران با اهداء تسهیلات وام یک میلیارد ریالی تحقق این امر را تسهیل نموده اند. انشالله با عنایت اهل بیت و همت مسئولین مربوطه بتوانیم طی هفته های آتی از این ساختمان جدید در بیمارستان میلاد شهریار بهره برداری نماییم. همچنین امیدواریم در سنوات آینده بتوانیم ساخت بخش بانوان و کودکان را در زمین اخذ شده در دستور کار قرار دهیم. بنده مطمئنم بانیان این امر حسنات خیر را در سپرده اخروی خود ذخیره نموده اند.
    در این جلسه آقای حسین رحمتی عضو هیئت مدیره بانک رفاه کارگران نیز طی سخنانی از بانیان و عوامل ساخت واحد دندانپزشکی بیمارستان میلاد شهریار به نیکی یاد نمودند و در ادامه سخنان خود افزودند: خوشحالیم که توانسته ایم کمکی جهت استفاده مردم شریف شهریار و حومه جهت استفاده از یک مرکز دندانپزشکی با تجهیزات روز دنیا و با خبره ترین پزشکان و کارکنان را ولو بسیار اندک و ناچیز نماییم. بنده به نمایندگی از کارکنان بانک رفاه کارگران از زحمات بی وقفه دکتر آقایی و همکارانشان در بیمارستان میلاد شهریار تشکر و تقدیر می نماییم و امیدواریم در سال های آتی بتوانیم همکاری هایی از این نظیر را با این مجموعه داشته باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها