• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جشن روز پرستاران در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با فرارسیدن فرخنده میلاد اسوه صبر و استقامت، حضرت زینب (س) مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، دکتر عربی مدیر شرکت متد، دکتر ناصح رئیس شبکه بهداشت شهریار، سرهنگ اللهیاری فرماندهی سپاه پاسداران شهریار و مسئولین فرهنگی منطقه و جمعی از اعضای هیئت مدیره، پرستاران و کارکنان بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد.

    در این ویژه‌ برنامه که پنجشنبه ۱۲ دی ‌ماه ۹۸ در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد، دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار درابتدا ضمن خوشامدگویی به مهمانان، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند و افزودند: برای ما کارکنان حوزه درمان چه افتخاری بالاتر از این است که روز پرستار مصادف با ولادت بزرگ بانوی تاریخ، حضرت زینب (س) است.

    وی اضافه کرد: کار پرستاری آمیخته با صداقت پاکی و اخلاص است، پرستاری هنری بی نظیر و تخصصی بی همتا است. بنده ضمن تبریک میلاد پرافتخار بانوی نجابت، شیرزن کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار، بر خود لازم می دانم که از زحمات یکایک شما همکاران عزیز در عرصه پرستاری  قدرانی و از خداوند منان برای همه شما آرزوی سلامتی و سرفرازی نمایم.

    نمایش فیلم کوتاه از عملکرد پرستاری بیمارستان که به خدمات این کادر و دیگر همکاران مرتبط در مجموعه بیمارستان میلاد می ‌پرداخت، از دیگر قسمت‌های مراسم بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت.
    اجرای زنده موسیقی توسط هنرمند صداوسیما از دیگر برنامه‌های این جشن بود و در ادامه مراسم به چندین نفراز حاضرین جوایزی اهدا شد. در ادامه نیز، از پرستاران و کادر نمونه بیمارستان میلاد شهریار تجلیل به عمل آمد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها