• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جلسه قائم مقام وزیر بهداشت کشور در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، دکتر عربی مدیر شرکت متد، سرهنگ اللهیاری فرماندهی سپاه پاسداران شهریار، دکتر ناصح رئیس شبکه بهداشت شهریار و مسئولین فرهنگی منطقه و جمعی از اعضای هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار جلسه ای در این بیمارستان برگزار شد.

    در این جلسه، دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار درابتدا ضمن خوشامدگویی به حضار، میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفتند و افزودند: برای ما کارکنان حوزه درمان چه افتخاری بالاتر از این است که روز پرستار مصادف با ولادت بزرگ بانوی تاریخ، حضرت زینب (س) است.

    وی اضافه کرد: کادر این بیمارستان با وجود حجم بالای کاری، با افتخار و با تمام وجود به نیازمندان، مردم منطقه و ایثارگران و خانواده معزز آنان که آخرین امیدشان بعد از خدا مراکز بیمارستانی است خدمت‌ رسانی می‌کنند و این خدمت با هدایای مادی قابل‌تقدیر و تشکر نیست.

    وی افزود: بنده لازم میدانم عرض کنم که کادر بیمارستان میلاد باوجود تهدیدها و چالش های وارد شده در زمینه سلامت، باحفظ کرامات انسانی به خدمت رسانی در حد اعلا به جانبازان و ایثارگران می پردازد و امیدواریم مشکلات موجود در مسیر ایثارگران و جانبازان و خانواده آنان برطرف گردد.

    رئیس بیمارستان میلاد در پایان عنوان کرد: باوجود همه محدودیت‌هایی که در سال جاری به وجود آمده است، من و همکارانمان در بیمارستان میلاد شهریار با قدرت به کارمان ادامه می دهیم و امیدواریم با عنایت پروردگار متعال بتوانیم در راستای خدمت رسانی به والده محترم ایثارگران بخش جدید را که پس از ماه ها موفق به اخذ زمین منظوره شده ایم، شروع به ساخت و ساز نماییم.

    دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و تشکر از کارکنان بیمارستان میلاد گفت: مجموعه بیمارستانی میلاد شهریار بزرگترین مرکز درمانی، آموزشی و درمانی در منطقه است که با ارائه بهترین خدمات باعث ویژه شدن این مجموعه در سطح کشور شده است.

    وی افزود: یکی از خصوصیات بارز بیمارستان میلاد شهریار اخلاق مداری است که باعث ارتقا و سربلندی این مرکز شده است و برای من بازدید از این جو افتخاری است تا بتوانیم با انرژی بیشتر بر مشکلات پیروز شویم.

    در ادامه این دیدار بخش فیزیوتراپی بیمارستان میلاد شهریار با بروزترین دستگاه های موجود بهره برداری گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها