• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار سرپرست معاونت غذا و دارو از بیمارستان میلاد شهریار

    دیدار سرپرست معاونت غذا و دارو از بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، خانم دکتر فتحی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران از خدمات و تجهیزات موجود در بیمارستان میلاد شهریار بازدید نمودند.
    در این دیدار، دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ابتدا ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیه را تسلیت گفتند و عنوان نمودند: کلیه فعالیت ها و اقدامات این مرکز که با هدف تامین و ارتقاء سلامت جامعه برنامه ریزی و انجام می شود منجر به ارائه خدمت درست و ارتقاء سطح رضایت مندی مراجعین می باشد.
    ایشان عنوان کردند: تمام سعی خود را بکار گرفته ایم تا وضعیت درمانی ایثارگران و

    خانواده محترم آنان را ارتقا بخشیم که خوشبختانه طبق آمار و مستندات نسبت به سالیان قبل موفق تر عمل کرده ایم و وضعیت درمانی مردم شریف منطقه را تقویت و همچنین مسائل بهداشتی این عزیزان را تا حد توان و امکانات خود، پی گیری می نماییم.
    وی اضافه نمود: با توجه به شاخص های تعریف شده، نسبت به آنچه که باید باشیم، بالاتر هستیم، البته برای حفظ دستاوردهای بیمارستان میلاد، بررسی های کارشناسانه انجام می پذیرد و نیروی خبره متناسب با این حوزه فراهم گشته است.
    دکتر آقایی درپایان این دیدار در خصوص چالش های بیمارستان میلاد شهریار از جمله اداره و نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی، امور دارو و فرآورده های تحت کنترل، آزمایشگاه، کنترل مواد غذایی و بهداشتی و تجهیزات بیمارستانی توضیحاتی ارائه دادند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها