• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری جلسه توجیهی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بیماریستان میلاد شهریار

    برگزاری جلسه توجیهی راهکارهای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در بیماریستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در این جلسه توجیهی با اشاره به تحقیقات معتبر صورت گرفته، ویروس کرونا را یکی از پنج ویروس سرماخوردگی دانست و ‏گفت: ویروس کوید ۱۹ نوع جهش یافته ویروس کرونا است. فرد مبتلا به کرونا علائمی مانند تنگی نفس، ‏تب، سرفه، گاهی گلودرد و معمولاً سردرد دارد که باعث ایجاد عفونت و مشکلات خفیف تا متوسط در دستگاه تنفسی فوقانی ‏می‌شود‎، افراد درصورتی که علائم این بیماری را داشته باشند با قرنطینه در منزل و جداکردن اتاق خود از دیگر ساکنان منزل جلوی انتشار این ویروس را بگیرند.

    این جلسه با بررسی اقدامات اجرا شده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه پیدا کرد و دکتر آقایی اضافه نمودند: توزیع مدیریت شده اقلام بهداشتی و مواد ضد‌عفونی کننده برای کارکنان به همراه ضد‌عفونی کردن اماکن و وسایل عمومی بیمارستان از جمله سرویس‌های ایاب و ذهاب، سالن‌های غذاخوری پرسنل و جانبازان، سرویس‌های بهداشتی و … با جدیت دنبال شود. باید به کسانی که با علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مواجه هستند به منظور پیشگیری و جلوگیری از شیوع آن، گفته شود تا حد امکان استراحت کرده و از حضور در مجامع عمومی پرهیز کنند.

    وی در پایان خاطر نشان کرد: این بیماری یک بیماری ویروسی است و نباید خیلی نگران بود، اگر مراجعین، بیماران بستری و کارکنان بیمارستان بهداشت فردی را رعایت کنند می‌توانیم به سلامت از این بیماری بگذریم.

    در این جلسه دستورالعمل رعایت نکات بهداشتی و ایمنی ویژه پرسنل خدمات، نحوه ضدعفونی سطوح و نظارت آن، اجرای طرح آموزش به بیماران و جانبازان بستری توسط روان شناسان و کارشناسان بهداشت بیمارستان و کنترل چندبرابری جهت مواد غذایی ابلاغ گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها