• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری اردوی یکروزه ویژه جانبازان با رعایت موازین بهداشتی

    ضمن رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اردوی یک روزه ویژه جانبازان و ابیماران اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار به کردان کرج انجام شد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، با همه گیری ویروس کرونا و اوج گیری این بیماری در فصل گرما، رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز افزایش پیدا کرده اند. همچنین با توجه به شرایط جانبازان اعصاب و روان این عزیزان نیاز به افزایش روحیه و میزان نشاط ذهنی می باشند. درهمین راستا بیمارستان میلاد شهریار با انجام پروتکل های بهداشتی اقدام به برگزاری اردوی یکروزه به اردوگاه ایثار کردان کرج نمود.
    دکتر آقای رئیس بیمارستان میلاد پیش از برگزاری این اردو گفتند: باتوجه به ابلاغ دولت مبنی بر افزایش فاصله گزاری و لزوم مراقبت های بهداشتی، این بیماری بایستی بسیار بیشتر از پیش جدی گرفته شود. بیماران این بیماری علائم جدیدی را از خود نشان داده اند که باید جدی گرفته شوند.
    وی در راستای برگزاری این سفر افزودند: کلیه پرسنل با افزایش احساس مسئولیت ملزم به رعایت موازین بهداشتی جهت عدم ابتلای جانبازان عزیز هستند. ما با بررسی های لحظه به لحظه یک به یک بیماران بستری و پرسنل شاغل در بیمارستان از وضعیت سلامتی آگاه هستیم و امیدواریم خطری شما عزیزان را تهدید نکند.
    ایشان در پایان خطاب به کلیه جانبازان و کارکنان بیمارستان عنوان کردند: خطر بیماری کووید ۱۹ بسیار جدی است. استفاده از ماسک خطرات این بیماری را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهد. لذا با توجه به این مسئله برنامه های آموزشی ویژه بیماران بستری و کارکنان پیوسته انجام می شود.
    این اردو به صورت یکروزه و با برگزاری برنامه های روحیه بخش و صرف وعده ناهار در دهکده تفریحی ایثار کردان کرج برگزار گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها