• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور امیر فرشاد حشمتی فرمانده پدافند ارتش در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس امیر فرشاد حشمتی از گروه پدافند شهید عامری پرندک از بیمارستان میلاد شهریار و جانبازان بستری در آن مرکز دیدار به عمل آوردند. در این بازدید دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و مقام شهدا و ایثارگران، از حضور ارتشیان بر بالین جانبازان بستری در بیمارستان ابراز خرسندی نمودند و افزودند: باتوجه به شروع هفته دفاع مقدس ما نمایشگاهی را از محصولات صنایع دستی جانبازان بستری در این مرکز را برپا داشته ایم و امیدواریم با استقبال مردم یاد و خاطره این عزیزان همانند گذشته حفظ گردد. همچنین در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و افزایش نیاز به خون در جامعه، درنظر داریم ایستگاه اهدای خون در این بیمارستان راه اندازی نمائیم.
    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ادامه افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا همه ما در جامعه موظف هستیم رعایت پروتکل های بهداشتی را به یکدیگر تذکر دهیم و با رعایت موازین بهداشتی از یکدیگر مراقبت نمائیم. همه ما که با افراد مختلف جامعه سروکار داریم باید دستورالعمل های وزارت بهداشت را رعایت کنیم و ضمن شناسایی منابع انتقال این ویروس از زنجیره انتقال آن جلوگیری کنیم.
    امیر حشمتی فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی ارتش، به مشکلات قرار گرفته پیش روی کادر درمان اشاره کردند و احساس مسئولیت اجتماعی را راهکار برون رفت از این بحران نام بردند و افزودند: حضور شما عزیزان بر بالین مدافعان این مرز و بوم و حفظ و نگه داری از ارزش های انقلاب اسلامی قابل تقدیر و احترام است. حال با توجه به مشکل پیش آمده سلامتی این عزیزان بیشتر از پیش در خطر است و جانبازان بستری در بیمارستان میلاد نیز از این قائله مستثنا نیستند و این مهم که تاکنون مشکلی برای آنان پیش نیامده است نشان دهنده تلاش بی وقفه شما می باشد که قطعا پاداش دنیوی و اخروی را در پی خواهد داشت.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها