• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • همسران ایثارگران نماد الگو پذیری از حضرت فاطمه (س)

    دکتر آقایی در دیدار معاونت اداری مالی و پشتیبانی شرکت متد از بیمارستان میلاد مطرح کرد: همسران ایثارگران نماد الگو پذیری از حضرت فاطمه (س) هستند که با ماندن در رکاب این انقلاب به این مهم جامه عمل پوشانده اند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مهندس مهدی دادفر معاون اداری مالی و پشتیبانی شرکت متد  با حضور در بیمارستان میلاد شهریار ضمن بازدید از بخش ها و امکانات بیمارستان از جانبازان بستری در این مرکز نیز دیدار نمودند.

    دکتر پژمان آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار، ضمن تبریک فرار رسیدن دهه مبارک فجر حضور ایشان را در بیمارستان میلاد خیر مقدم دانستند و افزودند: عملکرد ما با توجه به تبلیغات رسانه ای دشمن در کمرنگ نمودن دستاوردهای انقلاب و کم کردن حضور مردم در گرامیداشت این ایام، باید عملکردی جهادی  و با نشاط باشد تا مردم را همواره در تمامی صحنه ها پرشور و پرتوان نگه داریم و این انقلاب را که به دستان مردم و خون این عزیزان به پیروزی رسیده  با کمک خود مردم عزیز حفظ کنیم.

    دکتر آقایی در ادامه با تبریک ولادت حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها اضافه کردند: باید در برنامه ریزی ها به نقش محوری زن در خانواده به عنوان مادر و نقش اجتماعی زن در عرصه اجتماعی و حضور موثر و سازنده او در عرصه‌های اجتماعی توجه شود و در این مسیر می توان از سیره حضرت فاطمه (س) نیز بعنوان الگوی برتر استفاده نمود. زنان شهدا و ایثارگران سرمشق مناسب و قابل درکی هستند که به عنوان یک زن انقلابی، به سیره حضرت فاطمه(س) جامه عمل پوشانده اند.

    در ادامه این دیدار، آقای دادفر از بخش های بستری جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد بازدید نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها