• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کسب تندیس سیمین خدمات سبزکشور برای دومین سال پیاپی توسط بیمارستان میلادشهریار

    بیمارستان میلادشهریار درجهت پاسداشت منابع طبیعی و نگهداری از میراث نسل آینده موفق به کسب سیمین خدمات سبز کشور و برترین در این زمینه برای دومین سال متوالی گردد. این مرکز اولین بار نیز در سال گذشته توفیق کسب این مقام از سازمان محیط زیست کشور را دارا گردیده بود.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در راستای حفظ منابع محیط زیست کشور و منافع ملی و همچنین احیای فرهنگ زیست محیطی،بیمارستان میلادشهریار اقدام به استفاده از پروتکل های دوست دار محیط زیست و منابع طبیعی نمود که در سال ۹۸ موفق به اخذ لوح تندیس و سیمین سبز کشور گردید. سال ۹۹ نیز این مرکز با پیاده سازی بخش نامه های جدید و ادامه روند منافع محیط زیست توفیق دریافت لوح تندیس و سیمین سبز خدمات سبز کشور از سازمان محیط زیست کشور را یافت.

    دکتر پزمان آقایی رئیس بیمارستان میلادشهریار ضمن تشکر و قدردانی از متولیان کسب این عنوان برای دومین سال پیاپی، بیان کردند: در کشورمان با پدیده کم آبی، ریزگردها، خشکی تالاب‌ ها و تغییر اقلیم مواجه هستیم و برای عبور از این وضعیت و رسیدن به وضعیت مطلوب همه آحاد ملت باید همکاری کنند و حافظ انفال باشند. همچنین نقش طبیعت زیبا و سرسبز در زندگی و روحیه انسان بسیار اثر گذار است. لذا ما نیز در بیمارستان میلاد شهریار برآن شدیم تا با حفظ و نگهداری و صیانت از منابع سبز کشور، کاهش و مدیریت پسماندها نقشی در این زمینه ایفا نماییم.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ادامه افزودند: هر اقدامی که منجر به حفظ، توسعه و احیای منابع طبیعی شود بیمارستان میلاد از این اقدام حمایت می‌کند و باید حفظ منابع طبیعی در جامعه به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود. خدارا شاکریم ما نیز توانستیم برای دومین سال متوالی این عنوان مهم را در کشور کسب نمائیم. در پایان لازم می دانم از کلیه همکاران گرامی بیمارستان که در این راه مارا یاری رساندند تشکر و قدردانی نمایم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها