• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور آقای دکتر ساروی مدیرکل اسناد پزشکی بیمه نیروهای مسلح استان تهران و هیات همراه بمناسبت ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مدیران ارشد بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح استان تهران به سرپرستی دکتر ساروی مدیرکل بیمه نیروهای مسلح استان تهران با حضور در بیمارستان میلاد از پرسنل و جانبازان بستری در این مرکز تقدیر نموده و آرزوی توفیق روزافزون برای کارکنان و سلامتی بیماران این بیمارستان را خواستار شدند.
    در این دیدار آقای سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خیر مقدم به مدعوین جلسه، فرا رسیدن ایام خجسته شعبان را تبریک عرض کرده و با اشاره به درپیش بودن روز جانباز خاطر نشان کردند: حضور بنده و دیگر همکاران در این مرکز جهت خدمت به بیماران اعصاب و روان و جانبازان کشور، توفیقی است که خداوند منان به ما عطا نموده است.
    ایشان با اشاره به اینکه به پاس ایثار و از خودگذشتگی حضرت عباس(ع) زادروز ولادت ایشان، روز جانباز نامگذاری شده است، گفت: روز جانباز فرصتی برای تجدید پیمان با این سرمایه‌های ارزشمند نظام و انقلاب است. جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس پایمردی و پایداری خود را ثابت کردند و اکنون نیز با زخم‌های به جا مانده در جسم و جانشان همچنان مقاوم هستند. هدف ما در این مرکز، همواره عزت مداری و منزلت در مسیر ترویج صیانت و نگهداری ایثارگران و خدمت به جامعه هدف می باشد.
    در ادامه دکتر ساروی مدیرکل بیمه نیروهای مسلح استان تهران ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان و گرامیداشت روز جانباز، از کارکنان بیمارستان میلاد تقدیر و تشکر کردند. ایشان در راستای احقاق اهداف بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح افزود: مرکز ما توجه ویژه ای به جانبازان و ایثارگران دارد. ما سعی داریم حوزه خدمات خود را گسترده تر نماییم و مشکلات را به حداقل برسانیم و با بازنگری تعرفه های بیمه ای، امیدواریم در سال جاری تعرفه های جدید را درراستای آسایش بیمه شوندگان به کار ببندیم. رضایت بیمه شدگان و مراکز درمانی بالاترین اولویت ما در سازمان بیمه نیروهای مسلح می باشد.
    در ادامه جلسه هدایا و لوح تقدیر ارسالی مدیرعامل بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح تقدیم پرسنل و جانبازان نیروهای مسلح گردید.
    پس از جلسه مدعوین ضمن بازدید از بخشهای مختلف از بیماران عیادت نموده وبرای ایشان آرزوی سلامتی نمودند .

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها