• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تبریک فرارسیدن نیمه شعبان از طرف ریاست بیمارستان میلاد شهریار

    تبریک فرارسیدن نیمه شعبان از طرف ریاست بیمارستان میلاد شهریار

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت حجت عجل الله تعالی و فرجه الشریف را تبریک عرض نمودند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، رئیس بیمارستان میلاد شهریار در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و هفته سربازان گمنام امام زمان را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:
    اینک که جهان بیش از هر دوره دیگری، در انتظار یگانه ناجی خود می سوزد و انسانیت، ظهور زمامدار حکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار است و عدالت برای گام هایش لحظه شماری می‌کند، بر ماست که در دوره غیبت، با انتظار فرج که طبق روایات از برترین عبادت‌ هاست، همراه با اصلاح خویش، جامعه و مبارزه با ستم و فساد، زمینه‌ ساز حکومت جهانی قائمش باشیم و از پیشگاه حق تعالی ظهورش را طلب کنیم.
    در کشور اسلامی ما، سالروز این میلاد خجسته ، به نام سربازان گمنام امام عصر(عج) نامگذاری شده است که به حق شایسته این دلاوران و ارکان مستحکم و شکست ناپذیر نظام در دفاع از آرمان ها و ارزش های کشور است.
    اینجانب، میلاد خجسته یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌ عصر (ارواحنا له الفداه) را از طرف کارکنان و جانبازان معزز بستری در بیمارستان میلاد شهریار به همه منتظران ظهور، هموطنان عزیز، مردم شریف استان تهران و منطقه شهریار و حومه، سربازان گمنام آن حضرت، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج آن حضرت مسئلت می نمایم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها