• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور معاون سیاسی فرمانداری شهریار در بیمارستان میلاد این شهر

    حضور معاون سیاسی فرمانداری شهریار در بیمارستان میلاد این شهر

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر هادی منجیلی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار ضمن حضور در بیمارستان میلاد و انتصاب به عنوان عضو انجمن خیرین این مرکز از دستان ریاست بیمارستان میلادشهریار آقای جعفر سالاری جهت افزایش رفاه جانبازان، یاد و خاطره جانبازان و ایثارگران کشور را زنده نگه داشتند.

    در این نشست آقای سالاری رئیس بیمارستان میلادشهریار، از حضور اعضای فرمانداری تقدیر و تشکر کرد و گفتند: نظام ما مدیون شهدا و ایثارگران است و عزت ، امنیت و آرامش کنونی کشور به برکت ایثارگری و ازخودگذشتگی این عزیزان است. مجمع خیرین امور ایثارگان بیمارستان میلاد شهریار اتاق فکری با هدف حل مشکلات جامعه هدف ایثارگری این مرکز است و امیدواریم با همفکری و تعامل اعضای محترم و افراد این مجمع بتوانیم به راهکارهای موثر و صحیحی در جهت حل مشکلات و مسائل مربوط به جامعه ایثارگری هدف دست یابیم.

    دکتر منجیلی در ادامه خانواده مکرم شهدا را از سرمایه‌های اجتماعی کشور برشمرد و اظهار داشت: والدین معظم ایثارگران که با تربیت مثال‌زدنی خویش، دلاورمردان و شیرزنانی برای دفاع از اسلام و کشور تربیت کرده‌اند، حق زیادی بر گردن جامعه دارند و دیدار با عزیزان جانباز و تکریم و دلجویی و رفع مشکلات این قشر یک تکلیف بر عهده همه مسئولان است.

    معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهریار عزت و اقتدار کشور در جهان را ناشی از مجاهدت‌ها، رشادت‌ها، صبر و استقامت شهدا و ایثارگران و خانواده‌های سرافراز این افراد دانست و افزود: دیدار با جانبازان اعصاب و روان و ایثارگران و مشاهده این صبر و صلابت، برای مسئولان روحیه بخش و امید‌آفرین است و مسئولان را به کار و تلاش بیشتر تشویق می‌کند.

    در پایان این جلسه با اهدای لوح و انتصاب مهمانان به اعضای انجمن خیریه بیمارستان میلاد شهریار از آنان تقدیر گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها