• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمک های مومنانه خیرین شمیرانات به ایثارگران بستری در بیمارستان میلادشهریار

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار در دومین حضور اعضای مجمع خیرین شمیرانات که به ریاست آقای ابولقاسمی برگزار شد گفتند: بیمارستان میلاد شهریار آماده همکاری با موسسات خیریه و خیرین محترم می باشد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تشکر از کمک های مومنانه خیرین به ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد شهریار عنوان کردند: این روزها تمامی عزیزان خیِر در کنار یکدیگر آمده‌اند تا سفره‌های مهربانی و همدلی را در شرایط مبارزه با کرونا و مصادف شدن آن با عیدسعیدقربان و غدیر در سراسر کشور گسترش دهند. کرونا در سراسر دنیا پابرجاست اما انسان‌های خیری هستند که به صورت مادی و معنوی وقت خود را در شیوع این بیماری صرف خدمت به ایثارگران کردند و سرلوحه مهربانی، همدلی و فداکاری را به نمایش گذاشتند.

    ایشان در ادامه اضافه کردند: برهمین اساس و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه به ایثارگران و جانبازان کشور، بسته های حمایتی با مشارکت خیرین شمیرانات به ریاست آقای ابولقاسمی تهیه و با حفظ کرامت و شأن ایثارگران به بیمارستان میلاد هبه گردید.

    آقای سیدرضا ابولقاسمی رئیس انجمن شمیرانات، در راستای کمک های خیرین این مجمع در کمک مومنانه به بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان میلادشهریار گفتند: تعداد ۱۴ قلم کالای اساسی از جمله برنج، روغن، شکر، حبوبات و دیگر اقلام با حفظ کرامت انسانی در ایام مبارک عید قربان به دست ایثارگران رسید و همان‌گونه که در عرصه نظامی و جنگ ندای «هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه» سرور را سردادیم و برای آن هزاران شهید تقدیم راه خدا کردیم در زمینه اقتصادی هم به توصیه امام شهدا عمل خواهیم کرد و با همدلی کمک به ایثارگران را سرلوحه خود قرار می دهیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها