• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

    تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار طی پیامی فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام را تسلیت گفتند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری در این پیام گفت:

    اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

    تاسوعا و عاشورای اباعبدالله الحسین سلام الله علیها یادآور بزرگ‌ترین حماسه تاریخ بشریت، نماد جاودانه پیروزی خون بر شمشیر و لبیک عاشقانه به وصال الهی است.
    عاشورا روزی است که سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین در محشر کربلا به عالمیان درس ایمان، حُریت و آزادگی آموخت.
    ایثارگران عزیز بستری در بیمارستان میلاد، همراه با خیل عظیم مشتاقان حسین علیه السلام، به تاسی از قیام کربلا با بیرق‌های سیاه در سوگ سرور و سالار شهیدان، حافظ واقعی مکتب و فرهنگ عاشورای حسینی هستند.
    اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و حضرت عباس سلام الله علیه و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهما السلام به ویژه مردم شریف کشورمان تسلیت می‌گویم و اکنون که به دلیل بروز و شیوع ویروس کرونا شرایط به گونه ای دیگر رقم خورده و اجرای مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان با محدودیت هایی مواجه گردیده است، امیدوارم عزاداران عزیز در مراسمات و سوگواری ها، ضمن حفظ شور و شعور حسینی علیه السلام، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کادر درمان و خدمتگزاران خود را در مقابله با بیماری منحوس کرونا یاری نمایند. امید است در سایه بیرق امام حسین علیه السلام و عنایت آن امام همام، ادامه دهنده مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها