• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • تقدیر و تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت روز پزشک

    تقدیر و تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت روز پزشک

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلادشهریار از زحمات پزشکان تقدیر و تشکر کردند .

    ایشان با تبریک روز پزشک، از زحمات پزشکان قدردانی کردند و اظهار داشتند: امروز به واسطه ارائه خدمات چند ماهه زحمتکشان کادر درمان، پزشکان و پرستاران جهت کنترل ویروس کرونا در شهرستان شهریار، بر خودمان می بالیم که از مجموعه میلادشهریار رضایت خوبی در بین مراجعین و بیماران وجود دارد.

    رئیس بیمارستان میلادشهریار با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی ودستورالعمل های وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از این بیماری گفت: مهمترین اقدام، ترویج فرهنگ الزامات بهداشت فردی با مشارکت مردم و آگاهی بخشی عمومی است و مردم باید از خطرات این بیماری اطلاع پیدا کنند.

     وی افزودند: مردم با رعایت الزامات بهداشتی در کاهش شیوع کرونا ویروس از نقش موثری برخوردارند واطلاع رسانی شفاف نقش موثری در پیشگیری وفرهنگ سازی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا دارد. جهت کاهش مراجعین به بیمارستان و پیشرفت در حوزه درمان در بحران کنونی مردم می بایستی پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند و بار مراجعه به بیمارستان را کاهش دهند.

    آقای سالاری ضمن تقدیر از پزشکان شاغل در بیمارستان میلاد افزودند: روز پزشک، فرصتی است که دگر بار یادی کنیم از سپیدجامگانی که با مجاهدت و ایثارگری حافظ سلامت جامعه هستند، به طور قطع اولویت اصلی پزشکان بیماران و حفظ کرامت آنهاست و این عزیزان ضامن سلامت جامعه، امنیـت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با دانش و روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

    ایشان افزودند: روز پزشک را در حالی گرامی می داریم که در گذر قریب به دوسال اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت، با بحران همه‌ گیری کرونا مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با این پدیده شوم کوشش گسترده ای را در تسریع بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامتی در اقصی نقاط ایران اسلامی باشند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها