• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر برای جانبازان بیمارستان میلادشهریار

    همزمان با فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر مراسم عزاداری پیامبر گرامی اسلام، حضرت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام با حضور مداح اهل بیت برای جانبازان بستری در این مرکز و پرسنل بیمارستان با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، مراسم عزاداری، نوحه ‌خوانی و سینه زنی همزمان با ایام صفر و به مناسبت فرارسیدن شهادت خاتم الانبیا، امام حسن مجتبی و امام رضا سلام الهه علیهما، با حضور مداح اهل بیت، جهت استفاده جانبازان و بیماران بستری و پرسنل در این مرکز درمانی برگزار شد.

    آقای جعفر سالاری پیش از شروع این مراسم با بیان اینکه خدمت به ایثارگران و خانواده ‌های آنها که پیرو مشی اهل بیت علیهما السلام بودند توفیق بزرگی است، گفتند: پیش آمدی که ۸ سال دفاع مقدس را نگاه داشت، روحیه عاشورایی شهدا و رزمندگان بود. حضرت امام(ره) توانست با توسعه فرهنگ عزاداری اهل بیت، انقلاب اسلامی ایران را به کمک ملت ایران به پیروزی رسانده و دفاع مقدس را به سرانجام برساند و این فرهنگ تا به امروز در ملت ایران ریشه دارد و باعث دگرگونی جهان شده است.

    ایشان با اشاره به اینکه برای عبور از راه پرفراز و نشیب مشکلات پدید آمده توسط دشمنان در کشور باید به شهدا متوسل شده و از آنها مدد بگیریم افزودند: مقام معظم رهبری راه شهدا را یک مکتب معرفی کردند که نشان از یک الگوی کامل و جامع برای همه ما است. ما نیز تلاش می کنیم با زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی، شهادت و اقامه عزا، علم اهل بیت را در بیمارستان میلاد بالا نگه داریم تا جانبازان عزیز و پرسنل مرکز نیز از این فیض برخوردار گردند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها