• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • عیادت بسیجیان پارس خودرو از قهرمانان سرافراز کشور

    جمعی از اعضای بسیج شرکت پارس خودرو با حضور در بیمارستان میلاد شهریار از جانبازان و بیماران بستری در این مرکز دیدار نموده و هفته بسیج را گرامی داشتند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار با تبریک هفته بسیج خطاب به بسیجیان شرکت پارس خودرو، کارکنان و جانبازان بیمارستان میلاد گفتند: بیش از چهار دهه فداکاری و ایثار از زمان آغاز انقلاب تاکنون توسط بسیج رقم خورده است و نهضت بسیجیان هنوز ادامه دارد. کادر درمان در شرایط مختلف جنگ و پس از آن با نگاه و تفکر بسیجی، روحیه ایثار و شهادت ‌طلبی از گذرگاه‌های سختی عبور کرده است که ثمره آن را در مبارزه با کرونا میبینیم.

    ایشان تصریح کردند: امروز بسیج مانند درختی تنومند است که با وزش بادها و توفان‌های شرق و غرب لرزشی به خودش راه نمی‌دهد. باید بتوانیم همین نگاه و تفکر و روحیه ‌ای را که یادگار هشت سال دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران معزز بوده و سینه به سینه به ما رسیده است به نسل‌های آینده منتقل کنیم. روز بسیج برای ما عزیز است و در این شرایط سخت اقتصادی که برای همه پیش آمده است، باری از دوش هموطنی برداریم و همدلانه تلاش مضاعفی داشته باشیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها