• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • عطر و بوی حرم رضوی بر بالین جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، خادمین محترم بارگاه مقدس حضرت امام رضا علیه السلام با حضور در بخش های مختلف بیمارستان میلادشهریار در راستای تکریم و پاسداشت مقام و جایگاه سپید جامگان عرصه سلامت، با جانبازان سرافراز بستری در این بیمارستان، پرستاران و کادر درمان دیدار نمودند.

    آقای جعفر سالاری رییس بیمارستان میلاد، به مناسبت فرارسیدن خجسته زادروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار از حضور عطر رضوی در بیمارستان میلاد شهریار ابراز خرسندی و قدردانی کردند.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در روند این بازدید ضمن پاسداشت روز پرستار، از حضور پرچم مبارک حضرت رضا علیه السلام ابراز خوشنودی نموده و با تبریک این روز مبارک به یکایک خادمین آن حضرت و کلیه پرستاران، برای آنان آروزی سلامتی کردند.

    ایشان اقدامات کادردرمان و پرستاران در مقابله با بیماری کرونا را اوج ایثارگری عنوان کردند و گفتند: همه ما واقفیم که در شرایط بحرانی کنونی که مردم کشورمان با کرونا مقابله می‌کنند، مسئولیت سنگین پرستاران در این ایام  و زحمات شبانه روزی آن ها هیچگاه فراموش نمی ‌شود. پرستاران و کادر درمان با به خطر انداختن جان خود و خانواده ایثارگری را به معنای واقعی در مبارزه با بیماری کرونا نشان دادند.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ادامه افزودند: تمامی پرستاران در جایگاهی هستند که باید با الگوگیری از حضرت زینب کبری سلام الله علیه از تمامی آرمان های اسلام و انسانیت به دفاع برخیزند. تا صبر و فداکاری که ویژگی خاص آن حضرت است در جامعه گسترش یابد.

    در این مراسم که با حضور خادمین حرم رضوی، جانبازان معزز کشور و کادر درمان برگزار شد، برنامه های متنوعی از جمله سرودخوانی، مداحی و مدیحه سرایی برای جانبازان و ایثارگران عزیز بستری در این مرکز برگزار گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها