• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تسلیت رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ایام فاطمیه سلام الله علیه

    پیام تسلیت رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت ایام فاطمیه سلام الله علیه

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار طی پیامی فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و ایام فاطمیه را تسلیت گفتند.

    السلام علیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیه یا بنت رسول الله صلی الله علیه و آله وسلم

    حضرت فاطمه سلام الله معیار فضایل بود و اسوه ی عصمت که آیین رسول گرامی اسلام از استقامت سرخ این بانوی حق و حقانیت آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد گرفت. شهادت حضرت زهرا سلام الله تنها یک واقعه تاریخی نیست بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایت مداری و دفاع از ارزش های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله است.

    امید است در این ایام با سوگواری در غم شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه الزهرا خداوند منان توفیق تفکر و تعمق در سیره زندگانی بزرگان دین مبین اسلام را به ما عطا فرماید تا بتوانیم در زمره پیروان راستین مکتب انسان ساز اسلام قرار گیریم.

    اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه، بی بی دوعالم را به محضر حضرت ولی عصر عج الله تعای و فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب، جامعه معزز ایثارگری و ملت شریف ایران اسلامی، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای زنان مسلمان جهان، بویژه بانوان ایران اسلامی عزت و سربلندی روزافزون و تداوم راه و سیره آن حضرت را خواستارم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها