• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تسلیت رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها

    پیام تسلیت رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، رئیس بیمارستان میلادشهریار در پیامی دومین سالگرد شهادت سردار دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند. ایشان در این پیام عنوان کردند:

    بِسمِ رَبِ الشُهَدا وَ الصِدیقین

    وَلَا تَحْسبَنَّ الَّذِین قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّه أَمْوَاتا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

    چه نیک گفته اند که شهادت هنر مردان خداست. سردار رشید و پر افتخار اسلام، حاج قاسم سلیمانی، که نماد ساده زیستی، پارسایی و ولایتمداری بودند به دور از هیاهو‌ها و خودنمایی ‌های سیاسی و پس از یک عمر شجاعت و مجاهدت در راه دفاع از کشور، در میدان ‌های مبارزه با نمادِ شیاطین سرانجام به مقام والای شهادت رسیدند و به ارواح طیبه شهدا پیوستند.

    سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت بودند و این صفتِ شاخصه، ایشان را به شخصیتی مقتدر در بین تمام آزادی خواهان جهان و حافظ صلح و امنیت منطقه بدل ساخته بود.

    ایشان سرباز وطن و ولایی بودند و بدون شک پرچمی که او و همرزمان شهید و ایثارگرش در حمایت از مظلومان برافراشتند، در راه مبارزه با استکبار جهانی در اهتزاز باقی خواهد ماند. استکبار جهانی بداند که همبستگی ملت ایران پس از شهادت این شهید عزیز دو چندان شده و مکتب سردار دل‌ ها در قلب دوستدارانش همیشگی و ماندگار است.

    اینجانب به نمایندگی از کارکنان بیمارستان میلادشهریار شهادت سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، خانواده بزرگوار آن شهیدان عزیز، ایثارگران و خانواده معزز شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تسلیت عرض نموده برای روح بلند این سردار بزرگ اسلام علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت حق طلب می کنم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها