• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلادشهریار به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار در سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و روز گرامیداشت مقام بانوان، با صدور پیامی این روز را تبریک گفتند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، متن پیام آقای سلاری به این شرح است

    بیستم جمادی‌ الثانی، سالروز میلاد خجسته نماد معنویت، معلم بزرگ ایثار، الگوی پرهیزگاری و اخلاص حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه بیانگر جایگاه بلند و رفیع  زن و مادر در  فرهنگ اسلامی است. حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه گوهر تابنده ایست که برکت وجودش، قلوب مشتاق به نور را از جاودانگی  سیراب می کند. او کوثری یگانه است که درک عظمتش در خیال ما نمی گنجد جایگاه رفیع او خیره کننده دیدگان هر صاحب بصیرتی است که توان هر بیان و کلامی را از انسان می ستاند.

    وجود سراسر نور این بانوی ربانی، اسوه ای برای همه‌ انسان‌ها به ویژه بانوان مسلمان است. اکنون بانوان ایران اسلامی با الهام از آموزه های فاطمی از یک سو به عنوان محور تربیتی و مدیر فرهنگی خانواده حایز بالاترین ارزش هستند و از دیگر سو حضور فعال و پر انرژی آنان درعرصه های گوناگون موجب مباهات است.

    اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم صل الله علیه وآله، کوثر نبی، حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها را که به شایستگی بنام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است به بانوان عزیز جامعه اسلامی بویژه مادران و زنان با اصالت، نجیب، غیور، فداکار و توانمند کشور تبریک و تهنیت عرض می ‌نمایم و تقارن سالروز ولادت بزرگ مرد عصر حاضر امام خمینی کبیر (ره) با این میلاد سعید را گرامی می‌ داریم و به روح پرفتوح معمار کبیر انقلاب درود می ‌فرستیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها