• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار فرماندهان ارتش با جانبازان بیمارستان میلادشهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، فرماندهان ارتش پرندک جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی سرهنگ بهزاد پرتوی خاقانی با حضور در بیمارستان میلاد شهریار از جانبازان و بیماران بستری در این مرکز دیدار کردند. در دیدار فرماندهان نیروی زمینی ارتش پرندک ضمن تجلیل از این جانبازان، از سال‌ها نگهداری که ایثارگرانه از آن ها پرستاری به عمل می آید، قدردانی کردند.

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان، ضمن بیان رشادت و دلاورمردی‌ های جانبازان و ایثارگران معزز کشور، اظهار کردند: کارنامه پرافتخار کشورمان مرهون رشادت و دلاور مردی کسانی است که با تمام توان برای دفاع از کشور عزیزمان به ویژه در دوران سخت جنگ تحمیلی به میدان آمدند و در این راه از جان، زندگی و تمام هستی خود گذشتند و به واسطه آن اقدام ایثارگرانه امروز مسؤولیت سنگینی برای ادامه مسیر نورانی شهدا و ایثارگران بر عهده ما گذاشته شده است.

    وی افزود: در سال ‌های جنگ تحمیلی بسیاری از کارکنان نیروی های ارتش در کنار مسئولیت خطیری که به عهده داشتند در قالب نیروی بسیجی در جبهه ‌ها حضور پیدا می‌کردند که عده کثیری از جانبازان بیمارستان میلادشهریار یکی از نمونه‌های بارز این عزیزان هستند.

    ایشان در پایان عنوان کردند: مادران و همسران شهدا در این سال‌ها به خوبی مکتب فاطمی سلام الله علیه را نمایان ساختند و نشان دادند که در هر شرایطی همواره در راه ولایت و ولایتمداری ثابت قدم هستند و هیچ توطئه ‌ای نمی‌تواند آنان را از این باور بازدارد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها