• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مراسم افطاری با حضور مدیران شرکت متد در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای دکتر عربی مدیرعامل شرکت متد به همراه آقای برزگر محمدی مشاور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دکتر عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید طی دیدار از بیمارستان میلاد شهریار و جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در این مرکز به نشست و گفتگو و بررسی و حل مشکلات جانبازان و سپس صرف افطار پرداختند.

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خیر مقدم به مهمانان عنوان کردند: جانبازان عزیز و سرافراز کشورمان در سختی و تهاجم همه جانبه دشمن به ایران اسلامی، خانواده و همه دارایی خود را رها کرده و جان عزیز و سلامتی‌شان را برای دفاع از هم‌میهنان و ارزش‌های والای اسلام فدا کردند و امروز همه ما باید نهایت تلاش خود را برای خدمت به آنان، تأمین آسایش و رفع مشکلات‌شان به کار بگیریم.

    ایشان در ادامه اظهار داشتند: پذیرایی از ایثارگران و مسئولین مربوطه در حقیقت فرصتی برای تجدید پیمان با اهداف حقیقی و اصیل ایثارگران است. ما با تجلیل از ایثارگران تلاش می‌کنیم تا دین خود را به آنها ادا کنیم که البته برگزاری این قبیل برنامه ها کار کوچکی است و بطور حتم و یقین ما از برکات این‌گونه مراسم‌ها بهره مند خواهیم شد.

    گفتنی است در این مراسم مسئولین محترم بعد از اقامه نماز جماعت، روزه خود را به همراه جانبازان و پرسنل بیمارستان میلاد شهریار افطار کردند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها