• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • بازدید سرزده دکتر قاضی‌زاده هاشمی از بیمارستان میلاد شهریار/رفع مشکلات جانبازان وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران است

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در دیدار با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار گفت: توفیقی حاصل شد که با جانبازان عزیز هشت سال دفاع مقدس بستری در مرکز میلاد شهریار دیدار کنیم. جانبازانی که از اولین روزهای جنگ تحمیلی داوطلبانه و در روزهای سخت دفاع از کشور در دفاع از کیان و عزت انقلاب و میهن جانفشانی کردند. همه توان و کوشش خود و همه همکارانمان را در خدمت و کسب رضایت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان صرف خواهیم کرد.
    رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخش پایانی سخنان خود گفت: هدف از بازدید از بیمارستان میلاد شهریار، شنیدن مشکلات جانبازان عزیز است و رفع این مسائل و رسیدگی به مشکلات جانبازان از وظایف بنیاد است و موظف به انجام هرچه سریعتر و بهتر خدمات رسانی به جانبازان عزیز هستیم.
    رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار نیز ضمن خوشامدگویی به رئیس 
    بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: ما با مقام معظم رهبری بیعت کردیم و می‌دانیم که رفتار رهبری نظام با جانباز، فرزند و خانواده آنان چگونه است لذا لازم است به تبعیت از ایشان تمام تلاشمان را برای خدمت به جامعه ایثارگری به کار بگیریم زیرا این وظیفه شرعی ما است که ذره‌ای در این مسیر کوتاهی نکنیم تا خدای متعال از ما راضی گردد.
    گفتنی است، جانبازان بستری در این بیمارستان در این دیدار مشکلات خود در زمینه‌های مسکن، اشتغال فرزندان، تهیه برخی دارو‌های کمیاب و افزایش هزینه‌های درمانی، اهمیت تعامل بیشتر بنیاد با خانواده‌ها، پاسخگویی مناسب و به موقع به مسائل جانبازان و خانواده‌های آنان و رفع موانع موجود اداری در دریافت تسهیلات را بیان کردند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها