• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دکتر عربی: کلیه خدمات درمانی در دسترس همگان قرار می گیرد

    دکتر عربی: کلیه خدمات درمانی در دسترس همگان قرار می گیرد

    دکتر ایرج عربی در خلال برگزاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار عنوان کردند: خدمات درمانی بایستی ارتقا یافته و به صورت تسهیل شده در خدمت ایثارگران باشد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد در نشست کمیسیون پزشکی که در بیمارستان میلاد شهریار جهت رسیدگی به پرونده جانبازان بستری در این مرکز برگزار گردید در خصوص برگزاری این جلسات در بیمارستان ها اظهار داشتند: پیرو ملاقات ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان میلاد شهریار و ملاقات با ایثارگران بستری در بیمارستان و دستور ایشان درخصوص ارائه خدمات به روز و تسهیل شده به این عزیزان، مقرر گردید هماهنگی های لازم جهت برگزاری کمیسیون پزشکی در این مرکز صورت پذیرد.

    مدیرعامل شرکت متد در این نشست افزودند: با همکاری کمیسیون پزشکی بنیاد شهید، پس از بیمارستان های نیایش و صدر تهران سومین مرکز برگزاری این مهم در بیمارستان میلاد شهریار مقرر گردید. امیدواریم با توجه به استقبال عزیزان جانباز در هفته های آتی شاهد برگزاری این جلسات در بیمارستان میلاد شهریار باشیم.

    ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: شرکت متد به عنوان بازوی اجرایی بنیاد شهید در امور درمانی تمام تلاش خود را می نماید تا در راستای تحقق فرمایشات ریاست محترم جمهور آقای رئیسی و آقای قاضی زاده هاشمی رئیس محترم بنیاد شهید مبنی بر اینکه باید خدمات درمانی بروز شده و ارتقا یافته و در دسترس همگان به ویژه ایثارگران و خانواده آنان قرار گیرد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها