• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیسیون پزشکی ایثارگران بیمارستان میلاد شهریار، برای اولین بار در این مرکز برگزار شد

    بیمارستان میلاد شهریار پذیرای مسئولین محترم کمیسیون پزشکی جهت رسیدگی به وضعیت جانبازان بستری در این مرکز شد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیسیون پزشکی ویژه جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد شهریار با حضور مسئولین محترم کمیسیون پزشکی برگزار گردید. این کمیسیون با حضور دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد، هفت نفر از متخصصین کمیسیون پزشکی ازجمله دکتر یونس روحانی، دکتر سید احمد موسوی، دکتر مهرداد اعزازی، دکتر سیدابوالقاسم آقا نژاد، دکتر یوسف فکور، دکتر اسماعیل ناظر و دکتر آرامی و جانبازان متقاضی در مرکز میلاد، بر‌اساس نوع مجروحیت، توسط این متخصصین ویزیت شدند.

    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در خصوص برگزاری کمیسیون پزشکی در بیمارستان میلاد شهریار عنوان کردند: این کمیسیون درحضور ایثارگران بستری در بیمارستان میلاد شهریار و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

    ایشان ادامه دادند: در این کمیسیون متخصصین شامل ارتوپد، گوش و حلق و بینی، چشم، جراح مغز و اعصاب، اعصاب و روان، داخلی، دبیر شورای عالی کمیسیون پزشکی و یک کارشناس حضور داشتند. این سومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد و پرستاری است که در کل کشور به صورت ویژه در مراکز درمانی برگزار می شود.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار اضافه کردند: رسیدگی به این مسائل علاوه بر وظیفه قانونی، امر شرعی است و بدون شک تحت هیچ شرایطی در آن کوتاهی صورت نمی پذیرد. تلاش می گردد در جلسات کمیسیون علی‌ رغم زمان ‌بر بودن، رضایت خاطر جانبازان معزز حاصل شود. لذا ما نیز تمام تلاش خود را به کار بستیم تا این مهم در بیمارستان میلاد شهریار و در سهولت جانبازان عزیز بستری در این مرکز صورت پذیرد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها