• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار هئیت مدیره شرکت متد با همتایان خود در شرکت رمزآسا در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، هئیت مدیره شرکت متد با مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت رمز آسا در خصوص عقد قرارداد خرید آمبولانس در محل دفتر ریاست بیمارستان دیدار نمودند. در این جلسه آقایان مجتهدی رئیس هیئت مدیره، دکتر برزگرمحمدی مشاور رئیس بنیاد شهید، دکتر عربی مدیرعامل شرکت متد، غلامی نژاد و دکتر آقایی با حضور آقایان امیرعباس فرجاد، رضا توسلی، مسعود یوسف پور و بهزاد بردبار هیئت مدیره شرکت رمز آسا به میزبانی ریاست بیمارستان میلاد آقای رضا آئینی حضور داشتند.

    آقای مهندس فرجاد مدیرعامل شرکت رمز آسا در این جلسه اعلام نمودند: با توجه به ماهیت شرکت متد و ارائه خدمات به جانبازان و ایثارگران این شرکت کمال همکاری را با شرکت متد جهت تحویل آمبولانس های مورد نیاز خواهد داشت.

    آقای آئینی بیان کردند: هر اقدامی که تاکنون انجام شده حاصل کار و تلاش گروهی همه عزیزان بوده و امیدواریم با بکارگیری تمام امکانات و استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای رساندن بیمارستان میلاد به جایگاه واقعی خود در نظام سلامت کشور و خدمت دهی به ایثارگران منطقه رشد یابد.

    رئیس بیمارستان میلاد گفتند: برای سال های آتی نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده که یا در حال اجرا و یا در حال کارشناسی هستند. در پایان نیز لازم به ذکر است بایستی برای خانواده‌های جانبازان بزرگوار، تلاش‌های شایسته‌ای بیش از گذشته انجام شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها