• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جشن روز پرستار در بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها و روز پرستار، مراسمی جهت تقدیر از زحمات پرستاران بیمارستان میلاد شهریار با حضور مسئولین برگزار گردید و از پرستاران نمونه این مرکز تقدیر به عمل آمد.


    در این جشن که در حضور دکتر حق وردی نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی امام جمعه شهریار، سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه پاسداران شهریار، دکتر اشجعی بخشدار شهریار، آقای کردی رئیس بنیاد شهید شهریار و دکتر عربی رئیس هلال احمر شهریار برگزار گردید، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب کبری سلام الله علیه و روز پرستار، از حضور گرم مسئولین ، همکاران و جانبازان تشکر نمود. و در ادامه گفتند: تا زمانی که نام حضرت زینب سلام الله علیه صبر و استقامت ایشان جاودان است، روز پرستار نیز جاودان است، حرفه پرستاری یک حرفه الهی است ، پرستاری یک کار خدایی است و پرستار واقعی خداوند متعال است، و در نهایت خلوص نیت است که باید خداگونه باشد.
    ایشان در ادامه، به نقش برجسته پرستاران در روند درمان اشاره نمودند و اظهار داشتند: بیمارستان میلاد در سال جاری موفق به اخذ گواهی درجه یک اعتبار بخشی از وزارت بهداشت شده و پرستاران در امر درمان نقش مهمی داشته و دارند.
    در این مراسم که جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار نیز حضور داشتند، از پرستاران نمونه خانم ها اصغری و خیاطی و آقایان خادم، غفاری، احمدوند و نظری تجلیل گردید.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها