• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور مدیرکل بنیادشهید شهرستان های استان تهران در بیمارستان میلادشهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار، آقای عباسعلی رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با همراهی خانم دکتر قاسمی معاون درمان بنیاد شهید شهرستان های استان تهران با جانبازان سرافراز بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار کردند.


    آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها اظهار کردند: رسیدگی به عزیزان جانباز بستری در مراکز درمانی، حداقل کاری است که ما می توانند انجام دهیم.

    ایشان افزودند: خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای ما افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است.

    آقای عباسعلی رضایی در این دیدار بر اهمیت توانمند‌سازی در طول دوره درمانی ایثارگران تاکید کردند و گفتند: در مدت زمانی که جانباز در مراکز درمانی حضور دارد، علاوه بر اقدامات درمانی باید در حوزه مددکاری و توانمند‌سازی ایثارگران نیز کار انجام شود که روند اجرای این کار در این مجموعه رضایت‌ بخش است و امیدواریم به نقطه مطلوب نیز برسیم.

    ایشان در ادامه از پرستاران شاغل در بیمارستان میلاد تجلیل نمودند و در ادامه، آقای رضا آیینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به بیان گزارشی از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به والدین معظم شهدا و جانبازان پرداختند.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها