• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار بمناسبت ولادت امام علی علیه السلام

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار بمناسبت ولادت امام علی علیه السلام

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان ، آقای رضا آئینی رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان امیرالمومنین حضرت امام علی علیه السلام و روز مرد پیام تبریکی صادر کردند.

    ایشان در این پیام عنوان کردند: فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام امیرالمومنین و بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می کنم. بی تردید امام علی علیه السلام آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی دیانت در نزد مسلمین است، روز میلاد این بزرگمرد عالم اسلام به عنوان بزرگداشت روز پدر از جایگاه والای پدران در خانواده دارد. یاور راستین و همیشگی پیامبر گرامی اسلام صل الله علیه و آله و سلم، در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های الهی و توحیدی آن، تلاش بسیار و نقش بسزایی داشته و عدالت بزرگترین شاخص بزرگ مردی است که در مسند قضاوت هیچگاه از آن عدول نکرد و همواره پیروان خود را به این امر الهی فرا خواند.

    اینجانب فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین امام علی علیه السلام، بزرگ مرد عدالت و معنویت و روز پدر را به همه پدران صدیق، مهربان، دلسوز بویژه ایثارگران و پدران شهدا و جانبازان و خانواده معظم آنان و همه همکاران تبریک عرض نموده و طول عمر توام با عزت، صحت و سلامت را برایتان آرزومندم.
    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها