• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار معاونت برنامه ریزی فرمانداری شهریار از بیمارستان میلاد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای ژاله لو معاونت محترم برنامه ریزی اداری و مالی فرمانداری شهرستان شهریار از بیمارستان میلاد این شهر بازدید نمودند. در این دیدار که با همراهی دکتر آقایی رئیس بیمارستان برای مهمانان همراه بود، ایشان بخش ها و واحد های مختلف درمانی بیمارستان را خدمت بازدیدکنندگان معرفی نمودند و عرض کردند:

    ابتدا فرا رسیدن عید ولایت حضرت صاحب الزمان (عج) را خدمت شما عزیزان تبریک می گویم و امیدوارم امسال با تجدید میثاقی که با آن حضرت می بندیم در کارها و ظهور آن بزرگوار مفید گردیم.

    بنده به شما عزیزان خیر مقدم می گویم و در ابتدا باید عرض کنم این جانبازان که بعضا دارای معلولیت اعصاب روان بیش از ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند، چشم امیدشان به عیادت کنندگان است و به نوعی باید گفت که ما در بیمارستان میلاد عوض نگهداری از آنها، با این عزیزان زندگی می کنیم. پس آنها این حق را دارند که علاوه بر عیاداتی که از آنها توسط خانواده هایشان صورت می پذیرد، بازدیدی هم از طرف مسئولین محترم کشور صورت پذیرد تا این باور در آنها به وجود نیاید که خدایی ناکرده از یادها رفته اند. البته بنده در این مدتی که در خدمتتان هستم شاهد بوده ام از طرف نهاد فرمانداری نهایت همکاری ها با جانبازان وخدمات بیمارستان ما آن جهت تسریع خدمات به عموم مردم صورت پذیرفته است.

    همچنین وی با توجه به ظرفیت های بیمارستان میلاد افزود: در بیمارستان میلاد این امکان وجود دارد تا عمومیت مردم جهت رفع حال خود از وجود متخصصین و فوق تخصص های مختلف بهره ببرند و ما آماده ارائه بروزترین خدمات جهت رفاه حال مردم هستیم. ما با عنایت خداوند متعال علاوه بر خدمت رسانی به خانواده های معزز شهدا به مردم عادی نیز خدمت رسانی می نماییم. مجموعه ای از افراد معتقد و متعهد در بیمارستان میلاد آماده خدمت رسانی به مردم هستند و قطعا همه این خدمات به نفع مردم خواهد بود. این فرهنگ در مردم ما وجود دارد که هرجا ببینند عمل و کنشی در جهت رفاه حال ایثارگران کشور صورت می پذیرد قطعا جذب آن ارگان شده و حاضر به خدمت به آن می شوند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها