• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیته پایش و بهبود کیفیت آذر بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، شنبه ۲۴ آذر ۹۷ کمیته پایش بهبود کیفیت بیمارستان میلاد شهریار در زمینه ارزیابی ادواری نوبت دوم اعتباربخشی و پایش و پیشرفت برنامه های اقدام اصلاحی بخش های درمان و واحد های پشتیبانی و تاکید دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد بر ارتقاء برنامه های آموزشی به خانواده بیماران و همچنین بهبود طرح امتیازدهی و تشویقی برگزار گردید.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت با سعادت امام حسن عسگری (ع) عرض کردند: در راستای افزایش سطح رضایت بیماران بیمارستان و خانواده های آنان در مجموعه بیمارستان میلاد سعی کرده ایم با بررسی عملکرد اخلاقی، رفتاری و.. پرسنل میزان رضایت را به بالاترین سطح برسانیم و بدانیم که آیا کارکنان عملکردی بهتر دارند یاخیر.

    با توجه به بحث ایمنی در محل کار و وجود انواع خطر ها در این نوع محیط ها علی الخصوص محیط بیمارستانی، بحث ایمنی در کار یک مورد بسیار جدی است و امیدواریم با تلاش های شما عزیزان هیچ گونه خطری من جمله آتش سوزی و غیره صورت نپذیرد. لازم به ذکر است ایمنی در نوع کارکرد پرسنل و نحوه کارکرن آنان الزامی است زیرا خطر هرلحظه از زمان ممکن است اتفاق بیافتد.

    ایشان در ادامه اضافه کردند: در امر رسیدگی به مسائل جانبازان و ایثارگران بستری در بیمارستان، و همچنین بیماران عمومی، باید ذکر نمود که نحوه رضایتمندی از خانواده همه این عزیزان بسته به نوع خدمات دریافتی آنها رضایت سنجی صورت می پذیرد تا خدمات این بیمارستان در همه ابعاد مثل داروخانه، آژمایشگاه و… که همگی در سطح حرفه ای در منطقه در حال ارائه خدمات می باشند مورد بررسی و تحقیق قرار گیرند.

    همچنین ایشان بر اجرای برنامه های نظارتی ادواری و کمیته ای هرواحد براساس زمان های تعریف شده و در امر بهبود بیماران روانپزشکی بیمارستان مستندات محکم و قابل اتکا در زمینه درمانی مانند گروه درمانی تاکید نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها