• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • مانور حریق بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، اجرای مانور حریق و آتش سوزی و تخلیه در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید. این بیمارستان که هرساله برگزاری حداقل یک مانور را در برنامه خود دارد، روز سه شنبه ۲۵ دی ماه نود نیز طبق روال هرسال، این بار مانور اطفاء حریق را در دستور کار خود قرار داد.

    با توجه به امکان بروز حوادث غیر مترقبه انجام چنین مانور هایی برای آمادگی هر چه بیشتر کارکنان و سازمان های امدادی به منظور پیشگیری و کاهش خسارات و تلفات احتمالی الزامی است.

    لازم به ذکر است به علت وجود بیماران اعصاب و روان در بخش های بیمارستان میلاد، آمادگی قبلی به پزشکان و افراد حاضر در بخش ها اعلام شده بود تا از عوارض و حوادث احتمالی برای بیماران و جانبازان جلو گیری گردد. آتش نشانان و پرسنل واحد تاسیسات، پرستاران و سرپرستاران و سایر پرسنل دربخش های محل وقوع آتش  سوزی (بخش ها و اورژانس)حاضر شدند. اعضای تیم بحران و بلایای بیمارستان مطابق هماهنگی از قبل انجام شده با پوشیدن لباسهای رنگی مطابق چارت بحران در مانور حضور یافتند. بر اساس سناریو از پیش تعیین شده توسط واحد آتش نشانی بیمارستان ، عملیات امداد و نجات، تخلیه و اتفاء حریق در بیمارستان میلاد انجام گردید.

    در پایان این مانور، افراد آسیب دیده و مجروحین به صورت سرپایی ویا جهت مداوا با آمبولانس اعزام گردیدند و پس از آن کد سفید اعلام گردید. پس از پایان سناریو جلسه ای با حضور اعضای کمیته مدیریت خطر و بلایا در راستای نقص نواقص مانور به اجرا در آمده برگزار شد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها