• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • عیادت شهرداری شهریار از جانبازان بیمارستان میلاد

    عیادت شهرداری شهریار از جانبازان بیمارستان میلاد

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، به مناسبت فرا رسیدن ولادت امام حسین (ع)، روز پاسدار و حضرت ابالفضل (ع) روز جانباز، جهت گرامی داشت مقام شهدا، ایثارگران و جانبازان ایران اسلامی، آقای درخشان نسب شهردار شهریار به همراه چندی از اعضای همراه ایشان از جانبازان بیمارستان میلاد عیادت نمودند.

    شهردار شهریار ضمن تشکر و قدر دانی از ریاست و پرسنل بیمارستان میلاد جهت تکریم مقام ایثارگران افزود:  امروز هر کس که در کشور زندگی می‌کند می‌داند همه ما زندگی مادی و معنوی خود را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم. بنده  رسیدگی به امور جانبازان و ایثارگران را از وظایف شهرداری می دانم. بر این باوریم که رسیدگی به مشکلات و مسایل جانبازان و ایثارگران تنها بر عهده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و هر کس در هرجا امروز نسبت به این قشر عزیز وظیفه دارد ، ما نیز در شهرداری به سهم خود نسبت به این عزیزان وظیفه داریم.

    آقای درخشان نسب ادامه داد: ما وظیفه داریم به خانواده‌های ایثارگران و شهدا بدون حاشیه و منت رسیدگی کنیم. بر این اعتقادم تا زمانی که ما در مجموعه هستیم حداقل وظیفه‌مان این است که کارهای خانواده شهدا و ایثارگران روی زمین نماند و کارهای حوزه شهرداری را به سرعت انجام دهیم.

    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد نیز وجود فرهنگ حسینی (ع) و اهل بیت را باعث نشاط معنوی و مادی جامعه دانست و ادامه داد: انقلاب، نظام و شهدای ما متعلق به مکتب اهل بیت هستند و راه نجات بشریت هم همین است. هر جا از این مسیر خارج شدیم کارهای ما دچار مشکل شد. لذا با استعانت به خداوند متعال و سیره اهل بیت (ع) و در نهایت همت مسئولین امیدوارم به اهداف بلند مدت انقلاب اسلامی دست یابیم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها