• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار تکاوران ارتش پرندک از بیمارستان میلاد شهریار

    ارتشیان نیروی زمینی تکاور و واکنشْ سریع شهید ابوالفضل شبان (نزاجا) از جانبازان و ایثارگران بیمارستان میلاد شهریار دیدار نموده و با آرمان های انقلاب و رهبری تجدید عهد کردند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در راستای حفظ کرامات و حرمت ایثارگران، که امنیت و آرامش کنونی مرهون ایثارگری و جانبازی آنان بوده است، بازدیدی از طرف گروه ارتش تکاور پرندک جهت تجدید میثاق با آرمان های امام و رهبری از جانبازان و بیماران بستری در بیمارستان میلاد شهریار به عمل آمد.
    دکتر آقایی ضمن خوشامدگویی به مهمانان و همراهی ایشان در معرفی خدمات و بخش های مختلف بیمارستان میلاد شهریار، عرضه داشتند: بیمارستان میلاد شهریار میزبان بیش از ۷۰ جانباز انقلاب اسلامی می باشد که تکریم و قدردانی از آن‌ها وظیفه تمام افراد جامعه است. برپایی اردوهای سیاحتی و تفریحی، تجلیل از همسران جانبازان در بیمارستان، استفاده از فضای مجازی و ارسال مطالب و طرح‌های مناسب درباره گرامیداشت ایثارگران، اعزام ایثارگران بستری در بیمارستان به سفرهای زیارتی مانند مشهد مقدس و مساجد و برنامه‌ها و یادواره‌های شهدا و همچنین حضور مسئولین استانی از برنامه‌های گرامیداشت مقام ایثارگران و خانواده آنان است.
    ایشان در ادامه افزودند: کسانی که بیش از جانبازان ایثار کردند، خانواده آنها هستند. طی این سال‌ها خانواده ‌ها همپای جانبازان جراحت‌های ناشی از دوران دفاع مقدس را تحمل کردند. اگر پای صحبت‌های این خانواده‌ها بنشینید با وجود تمام مشکلاتی که تحمل می‌کنند، خدا را شاکر بوده و شکایتی بر زبان نمی‌آورند. بر همین اساس ما سیاست های خود را بر مبنای خدمت به این عزیزان قرار داده ایم. انشالله همانطور که موفق به بهره برداری از واحد فیزیوتراپی جهت خدمت دهی به ایثارگران و عموم مردم شده ایم، بتوانیم مراحل تکمیل دندانپزشکی و ساخت بخش بانوان را نیز آغاز نماییم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها