• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

    اولین جلسه هیئت مدیره پس از شیوع ویروس کرونا با رعایت شرایط پیشگری از این بیماری در تاریخ ۹ تیر ۹۹ در بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، جلسه هیئت مدیره بیمارستان میلاد شهریار با حضور آقای دکتر آقایی رئیس بیمارستان، آقای عبدالله مرتضوی مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران و آقایان شکرویان معاون توسعه و منابع انسانی، مهرداد حسنجانی رئیس اداره بازرسی، صالحی رییس حراست و دولت آبادی معاون بهداشت ودرمان بنیاد شهید شهرستان های استان تهران و دیگر اعضای محترم هیئت مدیره این مجموعه برگزار گردید.

    در این جلسه دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد شهریار، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک کرامت، هفته قوه قضائیه را نیز گرامی داشتند. ایشان در ادامه ضمن ارائه گزارشات اقدامات انجام شده بیمارستان میلاد در زمینه پیشگری از کرونا عنوان کردند: با توجه به مشکلات عدیده پیش آمده در مبارزه با این ویروس و نبود راه حل نهایی جهت برون رفت از این دوره، ما با درنظر گرفتن موانع و مشکلات در زمینه درمان و ارائه خدمات درمانی به جامعه ایثارگری و مردم عزیز، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته ایم که بتوانیم خدمات سلامت را همچون گذشته ارائه نماییم.

    ایشان افزودند: پیشگیری از بیماری و انتقال آن بین همه مردم باید به نحو احسن و بارعایت موازین بهداشتی رعایت گردد. با توجه به درخطر بودن بیماران و جانبازان اعصاب و روان بستری در بخش های بیمارستان میلاد و درجه خطر ابتلای این عزیزان به این ویروس، کلیه پروتکل های بهداشتی جهت جلوگیری از انتقال این ویروس به جانبازان را به کار بسته ایم که به لطف خدا تاکنون هیچ مشکلی برای جانبازان عزیز در بیمارستان پیش نیامده است.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار در ادامه اذعان کرندد: خدا را شاکریم که توانستیم واحدهای دندانپزشکی و فیزیوتراپی را راه اندازی نماییم. باتوجه به استقبال مردم و ایثارگران و خانواده محترم آنان، لزوم حضور گسترده و حرفه ای چنین خدماتی در منطقه بیش از پیش اثبات گشت که امیدواریم بتوانیم خدمات خود را در زمینه سلامت گسترده تر نماییم.

    در ادامه این جلسه نیز گزارش های عملکرد مالی بیمارستان میلاد شهریار خدمت اعضاء هیئت مدیره ارائه گردید.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها