• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور رئیس بنیاد شهید در بیمارستان میلاد شهریار

    مهندس سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان میلاد شهریار در مراسم کلنگ زنی بخش جدید این بیمارستان و افزایش تخت های بستری این مرکز حضور یافتند.
    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، این مراسم جهت اجرای آیین کلنگ زنی ساختمان جدید و افزایش ۱۱۰ تخت بستری جانبازان و والده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
    دکتر آقایی رئیس بیمارستان میلاد ضمن تشکر از حضور مهمانان و مسئولین، افزایش تخت های بستری و احداث بخش جدید را مسیری با آینده ای روشن وصف کردند و افزودند: امروزه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شاهدیم لباس خدمت به کشور و حفاظت از ارزش های این مرز و بوم، برتن کادر درمان و کارکنان خدمات سلامت است. امیدواریم ما نیز در سایه حضور و پشتیبانی آقای مهندس اوحدی و دیگر عزیزان، به ارائه خدمات بهتر و گسترده تر دست یابیم.
    آقای سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید ضمن تشکر از حضور مسئولان منطقه و آرزوی قبولی عزاداری های امام حسین(ع)، اظهار داشتند: در مذهب ما توصیه به خدمت شده است و بحث خدمت رسانی به افراد نیاز به درمان جزو بالاترین نوع خدمت است. خداوند تبارک و تعالی فضیلت فراوانی را برای زحمات کادر درمان قرار داده است.
    ایشان در ادامه افزودند: امروز که بیماری کرونا در بین جوامع گسترش پیدا کرده خدمات کادر درمان بیشتر از پیش گشته است که ما خود شاهد بودیم پزشکان و پرستاران این مرز و بوم از جان مایه گذاشته اند. حضور و تاثیر این عزیزان، در جهت تحقق مسیر فرهنگی است که سیدالشهدا و ائمه معصوم(ع) پایه گذار آن بوده اند.
    معاون رئیس جمهور گفتند: کادر درمان ما، جایگاه والا در بین مردم پیدا کرده است. این عزیزان پیام آور ایثار و از خودگذشتگی هستند. بیمارستان میلاد شهریار با ریاست دکتر آقایی که خود فرزند شهید و نمونه ایثارگری می باشند، همانند بیمارستان های سراسر کشور نگاهی مردمی و ازجان گذشته ای در مواجهه با این مشکل داشته اند و با ایثارگری در این میدان سرافراز هستند.
    آقای اوحدی در پایان ضمن تشکر از زحمات دکتر آقایی و پرسنل بیمارستان میلاد اضافه کردند: کادر درمان توفیقی وصف نشدنی را دارا هستند و از خدا میخواهیم به حقانیت شهدا و فرزندان و همسران این عزیزان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ما نیز همانند اینان عامل به دستورات خداوند متعال باشیم. امیدواریم این مراسم و افزایش تخت های بستری بیمارستان میلاد آغازگر خدمات بهتر و والاتر در منطقه باشد و شاهد به ثمر نشستن کاری عظیم در مسیر خدمت به ایثارگران باشیم.
    🔘درپایان مراسم نیز به صورت نمادین عملیات کلینگ زنی توسط آقای اوحدی و دیگر مسئولین منطقه در زمین موردنظر صورت پذیرفت.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها