• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • برگزاری اردوی یک روزه جانبازان بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در راستای تکریم جامعه ایثارگران و افزایش روحیه و تسریع روند بهبود بیماران، اردوی یک روزه جانبازان اعصاب و روان بیمارستان میلاد شهریار به باغ یاس این شهر با اجرای برنامه های گردشی و تفریحی ویژه بیماران برگزار گردید.

    آقای جعفر سالاری روز دوشنبه با اشاره به برگزاری اردوی ویژه جانبازان اعصاب و روان بیمارستان گفتند: این اردو به ‌منظور توسعه نشاط و سلامت در جامعه هدف و ایثارگر مرکز و با برنامه ‌ریزی مشترک بین بیمارستان میلاد و خیرین به میزبانی باغ یاس شهرستان شهریار برگزار گردید.

    وی افزود: اردوی ویژه جانبازان اعصاب و روان دربردارنده برنامه‌ هایی همچون فعالیت‌ های فرهنگی، تفریحی و سیاحتی تحت عنوان اردوی یک روزه نشاط و سلامت بود که در تاریخ ۲۸ اردیبهشت با حضور ۳۵ تن از جانبازان عزیز بستری در بیمارستان میلاد برگزار شد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار ابراز امیدواری کرد این برنامه‌ها ضمن ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه شاهد و ایثارگر و هدف باعث ارتقای انگیزه مشارکت آن ‌ها در فعالیت‌های اجتماعی می شود. ایشان در پایان افزود: فعالیت های فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی، بازدید از اماکن و زیارت گاه ها، برگزاری کلاس های آموزش خانواده، پایش سلامت جامعه هدف، پخش بسته های فرهنگی در اردو ها و… از جمله فعالیت هایی است که در این اردوها انجام می شود.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها