• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • حضور رییس جمعیت هلال احمرتهران دربیمارستان میلادشهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای مرتضی رضایی رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران، دکتر شاهین فتحی مدیرکل جمعیت هلال احمر، حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی نماینده ولی فقیه در این سازمان و آقای عربی رئیس هلال احمر شهرستان شهریار با حضور در بیمارستان میلاد شهریار با جانبازان و بیماران اعصاب و روان دیدار کردند.
    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار، با تاکید بر اینکه ایثار و فداکاری جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر ستودنی است، عنوان کردند: در فضایی که بسیاری از مردم عزیز و سلحشور کشور عزیزمان به علت ویروس کرونا آسیب‌دیده اند و شرایط کسب و کار و فعالیت های روزمره با توجه به شیوع فزاینده این بیماری دچار آسیب های فراوانی شده و باتوجه به حضور ایثارگرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر و مشارکت فعال آنها در راستای جلوگیری و پیشگیری از به خطر افتادن جان عزیزان از این مرز و بوم در کنار دلاوری های کادر درمان و جامعه پزشکی و دیگر ارگان‌ها و نهادها کمال سپاسگزاری و قدردانی و تشکر را داشته باشیم.
    رئیس بیمارستان میلاد افزودند: حضور جوانان انگیزه مردم را در فعالیت های داوطلبانه دوچندان می کند و این ظرفیت ارزشمندی برای هلال احمر است.
    آقای مرتضی رضایی رئیس جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این دیدار گفتند: اعضای جمعیت هلال احمر برنامه‌های مختلفی اجرا می کنند و از خود و آسایش می گذرند تا به مردم خدمت کنند. جانبازان و خانواده‌های ایثارگران برای دریافت خدمات مرکز هلال احمر کشور در اولویت هستند، امروز تمام مردم و مسئولان وظیفه ‌دارند تا ایثار، صبر، مقاومت و از خودگذشتگی خانواده ایثارگران را قدر بدانند و یاد آنان را همیشه گرامی دارند.
    درپایان این دیدار اعضای جمعیت هلال احمر از جانبازان و بیماران اعصاب و روان بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار نمودند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها