• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کمیته های تغذیه و بهداشت بیمارستان میلادشهریار به صورت همزمان برگزار شد

    در جلسه کمیته تغذیه به بحث درباره تغذیه بالینی بیماران به ویژه بیماران دیابتی و ارائه روش های مرتبط با آن پرداخته شد و در کمیته بهداشت مسائل بهداشتی موجود در بیمارستان، بحث و تبادل نظر انجام گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، کمیته تغذیه و بهداشت با حضور اعضای کمیته و رئیس بیمارستان میلاد شهریار برگزار گردید. آقای حمید عبدی مسئول و دبیر کمیته بهداشت بیمارستان میلاد در این کمیته گفت:
    مهمترین برنامه های بیمارستان جلوگیری از هرگونه موارد غیر بهداشتی ویژه بیماران بستری و بررسی وضعیت خانواده ها معظم شهدا وایثارگران و مراجعین می باشد. وی از همکاری همکاران عضو کمیته واعضا تقدیر و تشکر نمود وابراز امیدواری کرد بتوانیم خدمات درمانی بیمارستان را در عرصه های مختلف به ویژه بهداشت ودرمان به مردم معرفی کنیم.

    در کمیته تغذیه بیمارستان نیز، خانم عابدی مسئول و دبیر کمیته تغذیه بیمارستان درباره اهمیت تغذیه بالینی بیماران اظهار داشت: تعداد زیادی از مراجعه کنندگان به بیمارستان مبتلا به دیابت و فشار خون هستند که عمده آنها به دلیل عدم رعایت تغذیه دچار مشکل شدند. تهیه فرم تغذیه برای بیماران سرپایی و بستری که توسط پزشک مربوطه تکمیل می شود و آموزش های لازم به پزشکان، شناسایی بیماران دیابتی و آسیب پذیر و همچنین آموزش کارکنان و رعایت رژیم غذایی آنها می تواند کمک شایانی به کنترل و پیشگیری از ابتلا به برخی از بیماری ها را نمود.

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد نیز در خصوص مواردی شامل بهبود تهویه برخی از فضا در بیمارستان مانند آشپزخانه و بهسازی اتاق دیزل و شارژ کپسول‌های اطفاء حریق تاکید نمودند.

    در پایان این جلسه و پس از بررسی موضوعات مطرح‌شده و ارزیابی آن‌ها توسط اعضا تصمیماتی در خصوص موارد مطروحه اتخاذ شد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها