• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • آغاز واکسیناسیون سراسری در بیمارستان میلاد شهریار

    بیمارستان میلاد شهریار به عنوان یکی از بزرگترین و بروزترین جایگاه های واکسیناسیون کرونا ویژه مردم شریف منطقه شهریار و حومه از صبح پنجشنبه آغاز به کار کرد.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، همزمان با آغاز سراسری واکسیناسیون کووید ۱۹ در بیمارستان میلاد رئیس این مرکز آقای جعفر سالاری با بیان اینکه همه مراکزی که توانایی مهار کرونا و واکسیناسیون را دارند باید به میدان بیایند اظهار داشتند: همه گیری کرونا روزانه ده ها هزار نفر در سراسر جهان را به کام مرگ می کشاند. باید با کمک یکدیگر این بیماری را ریشه کن کنیم. با حضور پرنگ و بی وقفه کادر درمان توانسته ایم جلوی بروز بحران را بایستیم و با سربلندی از آن بیرون آییم و متاسفانه این ویروس شهیدان سلامت در این راه جانشان را نثار کردند. حضور جدی همه مراکز که می توانند به ملت خدمت کنند در ریشه کنی این مسئله کمک رسان است.

    رئیس بیمارستان میلادشهریار در خصوص آغاز واکسیناسیون در این مرکز اظهان کردند: خدارا شاکریم ما نیز میزبان مردم شریف منطقه در بحث واکسیناسیون هستیم. بیمارستان میلاد افتخار این مهم را دارد که یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز واکسن را افتتاح نموده تا بتواند گامی بلند را در راستای سلامت جامعه بردارد.

    لازم به ذکر است واکسیناسیون کرونا در بیمارستان میلاد شهریار همه روزه به جز ایام تعطیل جهت خدمت دهی به مردم عزیز منطقه دایر می باشد.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها