• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • دیدار مسئولین بنیادشهید شهریار به مناسبت روز پرستار از بیمارستان میلاد این شهر

    به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب سلام الله علیه و روز پرستار، مدیران بنیاد شهید شهریار و اعضای بسیج وحیدیه این شهر، از پرستاران و جانبازان بیمارستان میلاد دیدار کردند.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در این دیدار آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار، از توجه ویژه رئیس بنیاد شهید شهریار به حوزه بهداشت و درمان ایثارگران و خانواده آنان تقدیر نمود و اظهار کردند:

    رئیس محترم بنیاد شهید شهریار در ایام شیوع بیماری کرونا حمایت و پشتیبانی بالایی را از مراکز درمانی تحت پوشش بنیاد شهید داشته ‌اند و همواره در راه رفع مشکلات و چالش‌های خانواده های معزز شهدا و ایثارگران نهایت تلاش خود را به کار گرفته ‌اند.

    ایشان ادامه دادند: از ابتدای شروع این بیماری، همکاران زحمت کش پرستار ما در عرصه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا سختی و مشقت بسیار زیادی متحمل شده‌اند. در این راه بسیاری از این عزیزان به بیماری کرونا مبتلا شدند ولی برای خدمت به ایثارگران، مردم و بیماران تمام تلاش خود را انجام داده اند. رسالت همکاران ما خدمت واقعی و صادقانه به مردم شریف منطقه است و همه در این راه برای خدمت هرچه بهتر به همشهریان یک دل شده ‌اند.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها