• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن روز پرستار

    پیام تبریک رئیس بیمارستان میلاد شهریار به مناسبت فرارسیدن روز پرستار

    پرستاران، منادیان انسانیت و کرامت هستند؛ آنگاه که جان ‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند به واقع جانی دوباره در کالبد جامعه می‌دمند و این جان بر آمده از اعتقاد و باور راستین، عشق به خدا و عشق به مخلوق را در کسوت شریف و مقدس “پرستار” جلوه ‌گر می‌نماید.

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، آقای جعفر سالاری در این پیام عنوان کردند: پنجم جمادی الاولی برابر با ۱۹ آذر۱۴۰۰ خجسته زاد روز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌ های زخم دیده است. روزی که به مناسبت ولادت یگانه پرستار فرزندان آخرین برگزیده خدا به نام روز پرستار نامگذاری شده و به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران است.

    پرستاری در فرهنگ ایران اسلامی ما جایگاه بسیار رفیعی دارد، هنری بی نظیر و تخصصی بی همتا است. پرستاری تنها مراقبت از مرز حیات بیمار نیست بلکه دمیدن روح زندگی است. پرستاران و سایر رشته های وابسته نقش مهمی در حفظ و ارتقای سلامت جامعه دارند و یکی از حلقه های مهم و موثر در زنجیره سلامت هستند.

    بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیه بعنوان روز پرستار و به منظور قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت.

    سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیه را به همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان و به ویژه به همه آنانی که از پس ابر حیا و عفت، باران عاطفه را بر جانبازان و سرافرازان ایثارگر کشور می بارند و با نور ایمان درونشان گرمای زندگی در کالبد جامعه جاری می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی خواستارم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها