• شهریار ، میدان بسیج ، خیابان بابابزرگی
  • 021-65271660-3
  • info@milad-hospital.ir
  • کاشت نهال به یاد ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار

    به گزارش روابط عمومی بیمارستان، در راستای گسترش فرهنگ درختکاری و به مناسبت هفته منابع طبیعی، تعدادی نهال اهدایی از طرف آقای صالحی دهیار محترم رزکان، در محوطه بیمارستان میلاد شهریار کاشت گردید.

    آقای جعفر سالاری رئیس بیمارستان میلاد در این آیین گفتند: اگر کشور ما در همه عرصه ها موفق بوده و همواره سرسبز باقی مانده است به همت رشادت و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است. با توجه به قرارگیری در هفته درختکاری به همین مناسبت در بیمارستان میلاد شهریار و به پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران و جانبازان چندین اصله درخت اهدایی از طرف دهیاری محترم رزکان شهریار کاشته شد.

    رئیس بیمارستان میلاد شهریار خاطرنشان کردند: هر یک از این درختان به نام یک شهید بزرگوار از شهیدان ویا جانبازان بیمارستان نامگذاری شده که بتوانیم با نگاه کردن به اسم شهدا ذره ای از زحمات و رشادت این بزرگواران را در ذهن خود تداعی کنیم و ارج نهیم. نگاه ما در این مرکز همواره به توسعه و برقراری محیط زیست مستمر بوده است، با نگاه به افق آینده برنامه های مفصل و مبسوطی در بحث گسترش فضای سبز و محیط زیست با ذکر و یاد و نام شهدا و جانبازان بیمارستان در دستور کار داریم.

    ارسال یک پاسخ ←

ارسال یک پاسخ

لغو پاسخ

عکسها